Dra på TRISSo!

Dåligt med uppisar på ett tag och det beror helt ärligt på att jag inte har orkat eller för att jag troligen haft mer värdefulla minutrar att spendera till annat! Men nu när dötiden i Röda holken är tebax så kan jag lika gärna slänga in några värdefulla fraser här i min älskvärda BLOGG!

Jag vet inte varför jag fallit in i det sk. bloggologg träsket, kanske för att jag är en liten halft patetisk homosapiens med ett mindre fartfyllt 08a life. Eller kanske för att jag rent av ville ha en Perfekt Smakfull, Livnärd och Episk blogg där jag själv skiriver vad allt min själ vill ha ut i fraser av ord! Även + i kanten för att man alltid gillar det som står skrivet när man går in och läser dyngan!
 
Tobbe heter jag - Jag har en blogg & jag står fört.

Dagens Läsk måste ju ändå vara Triss mamman historien där ett blodsband mellan Mor & Dotter tar död på en familjerelaton över en vinst på en triss lott som båda utger sej för att ha köpt!
Jag vill ju mena vem skulle inte göra vad som helst för pengar?

Mor & Dotter = För i Helvete ta ett glas nattvad i röd nyans och vakna upp för i Helvete.

Näe . . nog för kvällens Comeback av blogginloggning känner jag! En Tisdags EeEve like this kommer jag kväva er med ett sannt rivjärn som knäcker någon nöt och få lök.. Go Alone - Hell or Highwater

Överlev



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0