Morgon Kvirre

Oh yes ett stycke nyligt öppnade ögon har fallit sej på plats i soffläge och lite häng framför lappen fick bli morgonstarten av denna dag. Tog mitt sämsta beslut ever och signa in på FB siten över att lukka runt lite för att se vad alla andra kroplys kommer spendera sina timmar på till denna Lördags dag som det så härligt har blivit!

Väl inne på FB siten och klicket till Omvärlden va gjort dröjjer det inte lång tid till att mitt fantastiska lugn jag byggt upp under veckans slut gått över till ett rent hat över folks Updates till viss del av min kära Vänskaps lista.
Efter att ha skrollat ner några steg på listan insåg jag att nu får det fan vara nog!

Dags att Rensa vänner.
För i ärlighetens tecken är jag så stört less på er som . . . !

¤
Konstant lägger ut ca 300 bilder om dagen på era kära barn eller gulliga husdjur som ni så glatt vill skryta över! Skryt är något jag passerat och irritation står mej i stället till handa! Bort . . . . !

¤
Politiknissar - Nu är de ju inte politiken som står på listan så dessa UD klarar man sej från i hopp på några dygnt till! Men finns det nå mer störande när ni sitter och skriver något i politikens tecken som ni helt ärligt inte har en susning till om vad det igenterligen bygger på? Brinn . . . !

¤
Och snälla ni par som ligger inne på pilar av kärlekens färg . . ! Måste man skriva 23 inlägg i timmen på partners Wall att man Saknar / Älskar, Han / Henne? Cyberkärlek kan ni fan hålla för er själv på nå avdankad Skunk site där jag slipper se skiten varje gg man ska logga in och rota . . . !

¤
Sen gjorde ju FB det största misstaget ever och inskaffade InChekKning i systemet. Ärligt talat jag skiter i vart folk håller hus . . . !

Pust.

Näe nog om detta. På schemat =
Matbit - Damma av Fotbollspjuxen för Comeback på Solrosen IP - Lugnt ner sej - Föda - Game De la Blågårn med tillhörande trevligt sällskap!

Hivar åt er FB hängare en Episk låt by Bloodhound gang !

Överlev



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0