Vecko Reeech!

Lördagen i all ära!

Tanken vid att Pressa hel kväll på hasselbackarna under Inflyttning/Födelse skiva blev lite av en annan variant än vad planerna sade när mina ögon öppnades på lördags morgonen! Ett Rogivande samtal från en gammal kär vapendragare vid kallelse Foffe gav mej en spruta genom luren och berättade att bilen börjat rulla E4norr med Inställd Rutt visare mot S-hamn!

Detta kom att visa sej bli en helt annan variant av kvälls planering efter att vissa band inte va tillräckligt starka för en total uppslutning! Så Jag och festfixaren Till älskling fick göra en snabb vistelse på Hasselbackarna för att gratulera våra episka vänner där under "Vad jag tycker ett Rogivande Homeparty som Min Bästa Kim Annordnat under 2v´s Tid" för att sedan vända sulorna tillbaka hem till Torget där jag efterlämnat min krigare! 

Trots att jag kände ett litet svek mot gänget på Backen va jag ändå tvungen att Prioritera en kär vänn man knappt känner igen mellan årens gång!

* Tips - Till Anonymus som ignorerat insamling till Världsparet på Backen
Att höra av sej och säga att man inte vill bidra eller tex ej har råd är lika Med ett Klart Godkännande!
Men att stampa in mitt i Homepartyt med tomma fickor glidandes på en räkmacka är lika med  En fet Spark i huve!
(Detta är självklart glömt / Som ovanstående är detta bara ett Tpis)

Söndag.
En burk feta - Sibylla - Kycklinglår m ris - Fet Godispåse med Rullkik - Bakis mys!
Episkt

Mån-Ons
Drog på nya marker vid hållplats Olofsson Bil i Brandbergen! Kantstensmys och lite plickplock av efterblivna leftovers av stålidioter med inslag av Potthåls-sågning stod på schemat resten av denna korta vecka!

I x2000 fart är nu Soffläget på Torget intaget och Humöret på topp efter en avslutad vecka! 
Att få återse sin bättre hälft efter några ensamma nätter i Rosa Bingen är ju mer än vad man kan beskriva med rena ord! Fan vad jag har träffat rätt i Kärleken! Trots att min sula är rosenrasande över att någon dåårk gått in på våran tvätt tid är du ändå Kim Bäst i Världen!

Driver på er Veckans mest Spelade Dänga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0