Blogg Oskulden

Bloggförsök 1.

Jag vet att det här kommer som lite av en överaskning för er dumma satar som råkat klickat in på den här Bloggen. Under flera års tid har jag kasta mer än bara skit åt er alla Idioter som suttit och slösat bort era mindre värdefulla Timmar/Dygn på att sitta vid era bloggar och delar med er av era mindre spännande liv för omvärlden!

Nu har jag satt mej i skiten själv men för min egen del så kommer jag gå emot strömmen och bara dela med mej av allting positivt mitt liv och mina tankar har att erbjuda! Varför skall jag spendera mina värdefulla timmar åt att försöka få ert medlidande eller att ens försöka lura på er att handla exakt dom kläder jag bär dagligen! 
Bry er om er själva och handla dom kläder ni själva vill bära skall ni se att det finns en glimt av positivt ljus i era hopplösa liv!

Peace Out for Now




Kommentarer
Postat av: anonym

What The Fu#k !

2012-02-17 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0