Måndags Tuss!

Äntligen är måndagen över!
Efter att ha skitat ner kroppen med en gnutta svett och smutsig lera över en dag i spillgravarna är nu äntligen veckans rivstart avklarad!

"Smack in i Duschen och ett Hopp ner i Bingen"

Kvällen till ära bjuder på lite tecknat skapande till wakeaholicsbloggen, samt lite finslipning ev mina episka Spotta musik i listor programmet! Råkade dyka över en halv snaskig Dänga skapad ev Everlast för ca 2min sen som jag tycker ni ska lägga ned några värdefulla minuter till att bedöva era känsliga öron med!
 



Nu ryker synen tills i morgon över några timmars törnrosasömn!
Passar även på att slänga iväg några feta blöta pussar till Mitt hjärta där hemma! Lav Ya

Överlev

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0