Sista natten

Nu har man äntligen bännt av veckans 3 av 4 arbetsdagar och sista natten i staden 08 har kommit till hand! 
När väl arbetspasset va avklarat fick jag den briljanta iden att ringa en av mina extremt fotbollsintresserade pals men samma vackra namn som mej själv, för att glo lite fotboll mellan Kroatien - Sverige som slutade i succe efter en seger med 3mål mot 1.

I morgon blir det hemfärd och som vanligt kommer min torsdag enbart bestå av en satans massa soffmys med mina 2 kelgrisar Enzo & Kim som är saknade efter mina 3 nätter ensam i skräckens stad! 5 av 5 gafflar för Torsdag!

Innan Ögonsläck driver jag igång en lite smygare som alltid funkar så här minuterna innan Onsdags sömnen!
Överlev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0