Beast befor Beauty

Ding Ding Ding och ännu en Tisdag i livet passerad! Tiden i Riksten går emot sitt slut och nya solskens dagar väntar mej på nyare marker i staden noll8a. Tisdags kvällen i all ära bedrivs av att fånga upp lite roliga puckar på siten blåblocket samtidigt som man spretar in lite reglar i sketch appen!

Dök på ett litet klipp när jag gick vilse i cybervärlden som man satt och läskade sej ganska rejält till!
(Film Nedan)

Av egen hög person som man är har jag alltid fått höra att jag ligger inne på lite dömmande sidor som berör andra Kroplys i min omgivning. Men ärligt talat kan man ju dra lite nätta gränser över vart & vilka man får dömma, för i ärlighetens namn om jag nu skulle se mej själv som en fadersgestalt för att leka med tankarna lite, Skulle jag inte direkt hissa upp min egen i flaggans topp och jag hade en fotsuledrivande gatunötare med blicken mot helvetet mitt ibland världens alla människor!

För i Helvete Sträck på er !

Däremot att dömma ut en människa i Balou Figur som stänker ner fillingarna för att man säger hej är ju lite i upp slash ned världen! Hejja igen och sträck saten ett par nya fillingar!

Avund på en stekare har jag aldrig kännt men fan alltså vad jag skulle byta bort mitt liv i spillgravarna för få uppleva den här snubbens resa till Skyarna! Blick Ner
 
Överlev!




Kommentarer
Postat av: Kim

Lite dåligt med "jag saknar min Kim" inlägg nu tycker ja ;)

2012-03-27 @ 21:51:00
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0