Feta Ungar med Stolta Föräldrar!

Allvarligt. .
Jag och kim myste iväg på Coop Forum för att komplettera kylskåpet inför dagen och kvällens föda! Väl inne på affären flyter allt på som en dans på solrosor mellan alla utrymmen av matvaror! Stolt som man är över att ha fyndat en billig kött bit fattar jag beslutet att lyxa till Lördagskvällen med en härlig liten påse av sötsaker!

Helt om & Kust tagen mot Godishaket!

När man väl rundar sista hörnet av matstaplar förvandlas mitt nöjda leende till en typ utav mer besviken min! Där bland allt lösgodis står alltså ungeför en 10-15 ungar med tillhörande nöjda föräldrar! Ena ungen fetare än den andra, Ena ungen fulare & äckligare än den andra, och ja de här skulle jag kunna bre på hur länge som hellst så jag nöjer mej här med att ni själva får brainstorma er till reste av mina tankar!

En sak till som STÖR mej så oerhört jävla mycket - Kan alla Föräldrar bara släppa ned garden över stoltheten över sina ungar! Jag lovar er - Ni har inte dom sötaste Ungarna - Ni har inte dom absolut bästa ungarna - Och som ovanstående nöjer jag mej här för här skulle jag kunna fälla hur många meningar som hellst! Ni går omrking som ni vore på nå liknande Mansion bara för att ni har en fet unge bredvid er som ni så stolt tror att varenda en som en annan vore så stört förälskad i . ! Vill ni skryta över ungen så ta och sätt er på nå jävla avdankat tant fik, Jag är på Coop för att handla mat och inte gå omkring och tänka tanken att bara sopa bort bena på varenda unge som står mej i vägen!

Så efter att ha stått där i ungeför 12 bortkastade minuter i väntan på att få plocka min Lördagspåse som tar mej ca 40 sek att skrapa ihop togs beslutet att släppa dom ADHD tankar man låg inne på över att i stället bege sej över till BH i stället!

Och snälla - Är det bara så att ni måste ha en fet unge! Se då för i helvete till att han liknar Halebop Ungen för han kickar ju mera ASS an alla ungar på hela jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0