Pingvin Onsdag!

Natten till idag vart ju lite utav en mystiskt halvkonstig natt. Lite halvdimmiga minnen av drömmen som skapades i min hjärna under natten minns jag i vilket fall att jag va jagad av smurfar i någon liknande halv tecknad variant av byhåla. Räddningen efter några minuter av löpande skedde till sist av Mumin Pappa själv i all ära. Efter en tid med att ha skutit ner några så tydligt infekterade blods smurfar med nå typ utav Disney rifle, fattade till sist mina ögon att det va dagst att glömma det här och kliva upp för att starta upp dagen!

Dagens timmar på jobbet finns inte så mycket att berätta om bortsett från min uppenbarelse kl 13.05! Jag sitter där och ska bre mej min klockan ett macka när jag så plötsligt kommer på mej själv, jag har ju alltid sett mej själv som en typ utav mjukis kille, men plötsligt sitter jag där och brer mej en hård macka? och vips så har jag helt plötsligt gått och blivit en av världens hårdaste snubbe! COOLT

Måste även hylla Rikstens 3 komunala Pingvin arbetare Siso, Isto & ?. I nå lyxigare variant av varsel kläder vankar dom omkring på arbetsplaten och tejpar ihop lite trasig vindskydds plast och håller rent efter alla grisiga snickare och betongare! Utan en fläck på kläderna och en aning vilsna bara svävar dom omkring där i Riksten som dom vorde dom mest själs lösa i världshistorien!

I morgon = Torsdag = Reunion la Kim/Enzo 5av5 Humlor

Ja varför inte knäppa till er en liten halvt inplanterad dänga så här på Onsdags Eeveen!
Överlev !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0