TvspelsTumme

2nd week av lite delta passupp. 4h intervallen av sömn som mellan måtid/rasta/brottas ses faktiskt som rätt uppskattande. Rätt sjukt hur man kan hjärnskrynklas så pass mycket av en valptik på runda 9v. Från att vara något utav det underbaraste kan hon med en blink på en 4a förvandlas till något utav det mest nervkliande jag någonsin upplavet  på mina 27 ;)
 
Ser fram emot att dynga av snickarbrallorna till nästa måndag efter att ha legat och samlat chipsfläckar och fått tvspels tumme av 4h intervallen av CÖDD.
 
Och ja. Jag har blivit hästkille.
 
Ska fan önska till mej en Ardenner  att ligga och kela med i 2an på torget
 
Depp Tisdag men med en något förgyllande sol bjuder jag även på lite smått med en utav världshistoriens mest pålitliga bryndänga. ÖVERLEV...!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0